Er kajak noget for dig i 2024?

Vi er i Haderslev Kajakklub igen klar med tilbud om åbent hus i svømmehallen den 17/3 -2024 til dig, der overvejer at ro kajak.

Arrangementet henvender sig til alle både voksne og unge, som ikke har roet kajak før eller kun lidt. Med hensyn til alder er det fra omkring 12 års alderen. Yngre kan også deltage i følge med voksne.

Pladsen i svømmehallen giver sine begrænsninger. Vi vil gerne sikre, at alle der deltager får noget ud af det. Du skal derfor tilmelde dig et af de tre forløb. På alle får du mulighed for at prøve havkajakker.

Det er gratis at deltage,

Her er der mulighed for rundvisning, høre mere klublivet og de muligheder der er som medlem.

Indholdet er det samme på alle forløb, men de foregår på forskellige tidspunkter. Vælg en af følgende forløb:

1. forløb fra kl. 1230 til kl.1315

2. forløb fra kl. 1330 til kl.1415

3. forløb fra kl. 1430 til kl.1515

Du skal være omklædt til det tilmeldte tidspunkt.
Medbring:
Badetøj
Våddragt eller T shirt og lange sports bukser f.eks. Tights der må komme i bassinet
Håndklæder
Sæbe/shampoo

Før du tilmelder dig kontrollér, at der er plads på det ønskede hold (se diagrammet).
Vi anbefaler, at du tilmelder dig på det hold, der er færrest tilmeldt. Det giver mere instruktørtid til den enkelte.

Er I flere, der ønsker at deltage, udfyld formularen flere gange.

Vi holder også Åbent hus i klubhuset den 20/3 fra kl 17 til 20

hvor man kan se huset og høre om vores tilbud. Her til er der ingen tilmelding

Info om Roskolen

Evt. spørgsmål kontakt:

Hvor?
Svømmehallen på Hjortebroskolen  / Sønder Otting Skole.
Kløvermarken 2
6100 Haderslev